رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

مطالعه ی لذت بخش

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ

سلام

همه ی ما دوست داریم که مطالعه کنیم و این امر یکی از صفات خوبی است که بهتر است همه ی ما آن را داشته باشیم

**به ادامه ی مطلب مراجعه کنید** 

 

هنگام مطالعه مغز شروع به دریافت اطلاعات جدید کرده و شروع به یاد گرفتن می کند 

اینکه مطالعه ی ما بازدهی کمتر و یا بشتری دارد مربوط به برخی از عوامل هنگام مطالع است

مثلا اگر شما در کتاب یا مقاله ای را مطالعه کنید که به آن علاقه دارید قطعا بازدهی بیشتری هم دارد

و این را هم باید بدانید هدف اصلی از مطاعه گذراندن وقت نیست بلکه یادگیری است پس باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این مطالعه بیشترین بازدهی را داشته باشد

همین طور گوش دادن به آهنگ بی کلام و آرامش بخش قبل و یا هنگام مطالع می تواند به افزایش بازدهی کمک شایانی کند

من خودم هنگام مطالعه به آهنگ آرامش بخشی گوش می دهم که سبب این شده که بازدهی زیاد در هنگام مطالعه را  حتی خودم احساس کنم

حتما لینک دانلود تعداد زیادی آنگ آرامش بخش برای مطالعه را در سایت قرار می دهم

همین طور من به شما پیشنهاد می کنم که در مکانی خلوت و ساکت به مطالعه بپردازید

در ضمن این که مکان شما کجا باشد بستگی به خود شما دارد

 

اما من کتابخانه را به شما پیشنهاد می کنم

 

آیا می دانید در کشور ژاپن بیش از 70 % مردم اهل مطالعه هستند و همین امر ممکن است سبب پیش رفت چشم گیر این کشور در این صد سال اخیر شده باشد

 

چه خوب می شد که مردم کشور ما هم به همین اندازه به خواندن کتاب اهمیت می دادن

 

امید وارم این مطلب از سایت بنده که در باره ی مطالعه لذت بخش بود برای شما مفید باشد

 

همون طور که در بالا هم گفتم حتما و حتما گوش دادن آهنگ در هنگام مطالعه را امتحان کنید چون برای من که بسیار بازدهی بالا یی داشته

 

 

www.rasoolm.blog.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی