رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

آموزش درست کردن مکعب روبیک PDF (سرعتی)

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ب.ظ

من می خوام آموزش درست کردن مکعب روبیک به راحت ترین روش رو برای شما بذارم

خب این یک فایل pdf است که با کمترین حجم و البته رایگان می توانید آن را دانلود کنید

برای ادامه و دانلود کلیک کنید

دانلود
حجم: 1.83 مگابایت

باید بدونید که این روش روش فردریک نام داره که در واقع سریعترین روش درست کردن مکعب روبیک در حال حاضر است این رو هم باید بگم فرمول های این روش جزئ سخت ترین فرمول های مکعب روبیک است 

و اگر این روش رو یاد بگیرید می توانید مکعب روبیک را در کمتر از ۳۰ ثانیه درست کنید
 

۹۸/۱۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
رسول محمدی

آموزش روبیک

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی