رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

سلام دوستان

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲ ب.ظ

سلام من تازه وبلاگ نویسی رو آغاز کردم و در  این کار  تجربه ندارم

اما قصد دارم مطالبم رو به صورت فیلم و فایل صوتی براتون بگذارم

خب شاید در آینده فایل صوتی برای معرفی خودم بذارم

۹۸/۱۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
رسول محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی