رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

رسول محمدی

من این وبلاگ رو برای آموزش دادن چیز هایی که یادم ساحتم که چیز هایی که در اونها تخصص دارم رو به شما یاد بدم

فایل صوتی

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

همان طور که بهتون گفتم می خوام فایل صوتی قرار بدم و این اولین فایل صوتی منه

گوش دادن به فایل صوتی

خب ممنون از شما 

این سراغاز من بود و می خوام فایل های صوتی بیشتری بذارم همون طور که در فایل هم گفتم می خوام فعلا به آموزش مکعب روبیک بپردازیم

 

ممنون از شما

۹۸/۱۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
رسول محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی